Direktlänk till inlägg 2 november 2010

Vårt liv just nu i bilder.

Av Johanna och Mattias . - 2 november 2010 00:35

Hej hopp! 

Tänkte lägga upp lite bilder på vad vi pysslar med om dagarna..fler som undrar vad vi gör egentligen. Tänkte i alla fall ta med lite smakprov =) 


Men först lite bilder från en utflykt vi gjorde med vår otroligt fina bil vi hyrt. Vi var på ett ställe där de har kvar ruiner från Mayaindianderna.


Här ska vi gå in, jag går ständigt med vattenflaska, har aldrig druckit så mycket någonsin tror jag..Det var säkert 50 grader den här dagen.


  

Ruiner.


   

  

        


  

Väldigt fin utsikt var det!


  

Mer pose!


  


  

När vi hade tagit alla kort genom att använda vårt stativ och självutlösare så kom det fram en guide och sa att det var absolut förbjudet att använda stativ i detta område och frågade hur vi smugglade in den. Vad hade hänt om de hade kommit på oss? Antagligen hade vi fått muta oss som attan ur det för att de inte skulle ta vår kamera.. Tur att vi hann ta en del kort =) 


Nu till vår vardag, här bor vi! Rummet längst upp till höger under palmtaket.


  

Och detta är vad vi ser om vi står på vår balkong...


  

Mycket god mat blir det, här sitter jag och äter lunch. Det är riktigt bra mat här!


  

Lite pingis blir det efter varje lunch.


  

Mattias spelar tennis, här med en supertrevlig kille som jobbar på hotellet. 


  

Dopp, eller mer hopp för Mattias, i poolen! Jag sitter mest på kanten och tittar på i solen =)


  

Mest är det nog detta.. relaxa, i alla fall för mig ;) 



Igår fick vi även bevittna ett bröllop som hölls på vårt hotells strand. Det var såååå fint :) Sen fick vi vara med och smaka bröllopstårtan också :)


    


Idag har vi varit på typ ett vattenland, det är världens största naturliga akvarium. Har ett par bilder därifrån, men det får vänta tills nästa blogg =) Nu blir det dusch, sen äta a la carte.


Massa kramar!





 
 
Ingen bild

Lelle o sambon

2 november 2010 01:44

Hej hej, vilka fina bilder, det är så kul läsa om er resa och se hur ni har det. Ligga i den hängmattan vore inte dumt och vilket romantiskt bröllop på stranden! Kramar från oss båda

 
Emma Östlind

Emma Östlind

2 november 2010 06:42

Ja var man inte avis innan... Vilka otroligt vackra bilder! Ser fram emot att få ser fler när ni kommer hem nästa vecka. Massa kramar från Emma

http://emmaostlind.pengakoll.nu

 
Ingen bild

Mamma

2 november 2010 09:11

Hej! jag känner igen alla bilderna från Tulum - Mayaindianernas "stad"! Härligt!
När ni står vid poolen och tittar mot havet så har ni stora matsalen + receptionen åt höger. Åt vänster låg "vår"bungalow längst bort bredvid en byggnad där det var massage! OH vad jag längtar tillbaka dit!
Hoppas du mår skapligt Johanna! Men du hade inte mått bättre hemma eller hur??? Massor av kramar till er båda från mamma/Christina.

 
Ingen bild

Johanna

2 november 2010 15:59

Hej på Er!
Jo Mamma det stämmer precis! Jag förstår att ni gillade det här stället.. Jag mår bra annars. Har fått fin hjälp nu som tur är :)

Stor kram till Er alla från oss!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna och Mattias . - 10 november 2011 14:24

http://imattias.se/blog/

Av Johanna och Mattias . - 10 november 2011 14:24

http://imattias.se/blog/

Av Johanna och Mattias . - 10 november 2011 14:24

http://imattias.se/blog/

Av Johanna och Mattias . - 6 oktober 2011 15:02

OM man inte räknar med den han gjorde i magen såklart =) Vi överraskade minst sagt, min syster som blev 30 år den sista september. Blev en superlyckad resa och dessutom gick det väldigt bra med Lillen vilket var en förutsättning för att det skulle kä...

Av Johanna och Mattias . - 9 september 2011 10:37

Hej och hopp! Jaha det har hänt en del sen sist kan man säga =) På vår förra resa hade jag en liten bäbis i magen som nu har kommit till världen och heter Wilhelm <3 Nu är det återigen dags att damma av denna blogg för nu är en ny resa bokad :D Ja...

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards