Alla inlägg under oktober 2011

Av Johanna och Mattias . - 6 oktober 2011 15:02

OM man inte räknar med den han gjorde i magen såklart =) Vi överraskade minst sagt, min syster som blev 30 år den sista september. Blev en superlyckad resa och dessutom gick det väldigt bra med Lillen vilket var en förutsättning för att det skulle kännas bra såklart. Det bådar gott inför nästa liiite längre resa. Känns skönt att ha gjort en lite kortare först, då märker man vad man ska tänka på osv. Känner faktiskt inte att jag missade nånting :) Bra gjort tycker jag!


Nu är vi en liten bit på väg i planerandet/bokandet. Flyg t/r, första natten plus en vecka efter det är boende bokat. Hittat en hyrbil, ska boka den snart. Hittat boende även för resten men velar lite mellan två alternativ. Sen ska ju Matte, Lillen och Jag vara kvar lite till, planen är att bo i FLL då, men det tar vi sen. Huvudsaken är att allt är på sin plats när svärisarna är med =) 


Hej for now !

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards